30.000 Ft vásárlás felett ingyenes kiszállítás!

Kérdésed van? Hívj minket  a Showroom nyitvatartási idejében! 06306505295

DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Bingó a számokkal - Eduludo Bingo 1, 2, 3 numbers
DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Bingó a számokkal - Eduludo Bingo 1, 2, 3 numbers
4 390 Ft

DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Bingó a számokkal - Eduludo Bingo 1, 2, 3 numbers

DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Bingó a számokkal - Eduludo Bingo 1, 2, 3 numbers
DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Bingó a számokkal - Eduludo Bingo 1, 2, 3 numbers
Eduludo bingó, számok és állatok.
Ez az izgalmas játék az aranyos erdei állatokkal és számokkal ellátott zsetonok egyeztetéséről és gyűjtéséről szól. A játékhoz minden játékos kiválaszt egy képes táblát és leteszi maga elé. A számozott zsetonokat és a pörgettyűt az asztal közepére helyezik. A zsetonok közül a pörgettyűn látható állatfigurának megfelelő számút veszik fel és a képes táblára helyezik. Az nyer, aki elsőként megtölti számokkal a tábláját. Két nehézségi szintje van, a zseton két oldalán kétféle számjelzéssel: számokkal, illetve számképpel, pöttyökkel ellátott, így óvodásoknak és kisiskolásoknak is megfelel. FSC ® tanúsítvánnyal rendelkező papírból és kartonból készül.

Tartalma:

4 db képes karton tábla
1 db pörgettyű
24 db kétoldalas számokkal és számképpel illusztrált zseton
Méretei: 14,5 x 19,5 cm

Ajánlott életkor: 4 - 6 éves korig
Gyártói raktáron
4 390 Ft
Részletek
Djeco társasjáték – Bingo 1,2,3 Cikkszám: DJ08524
Egy „állati” jó játék a számokkal,
mennyiségekkel való ismerkedéshez
Ajánlott életkor: 4-6 éves korig | Játékosok száma: 2-4 játékos részére
A játék tartalma: 4 játéktábla, 1 szerencsekerék, 24 kétoldalas játékzseton.
A játék célja: megtölteni zsetonokkal a játéktáblát
Előkészületek:
A játékosok életkorától függően válasszuk ki, a zsetonok melyik oldalával fogunk játszani
• az egyik oldalán számok vannak
• a másik oldalon a dobókocka pöttyei láthatók
Minden játékos választ egy táblát, amit maga elé tesz.
A zsetonokat a választott oldalával felfelé a szerencsekerék mellé tesszük.
A játék menete:
• Az első játékos megpörgeti a kereket, ami egy állatkára fog mutatni.
• A játékos megszámolja, mennyit lát ebből az állatból a tábláján.
• Ezután a számnak megfelelően elvesz egy zsetont az asztalról.
• A zsetont elhelyezi a tábla megfelelő részére – kivéve,
ha már korábban került oda zseton.
• Ezután a következő játékos pörget.
A játék vége:
Az a játékos nyeri a játékot, akinek
elsőként megtelik a táblája.
Cóme Caffin és Sonia Lioret játéka
Adatok
Cikkszám
DJ08258
Hasonló termékek