30.000 Ft vásárlás felett ingyenes kiszállítás!

Kérdésed van? Hívj minket  a Showroom nyitvatartási idejében! 06306505295

DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Érzelmek - Emotico

DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Érzelmek - Emotico
DJECO - JÁTÉKOK Fejlesztő játék - Érzelmek - Emotico
Emocionális készséget, képességet, EQ-t fejlesztő játék.
Az érzelmek szóbeli kifejezése, képi felismerése sokaknak kihívás. Ez a fejlesztő játék az egyik leghasznosabb társas, fejlesztő társasjáték, mert idejekorán megtanítja a gyermekeket másokon, majd saját magukon is felismerni és kifejezni az érzelmeket. Ez a játék fejleszti az emocionális intelligenciát, de összefüggésbe hozható a matematikának, a számolás készségnek a fejlesztésével is, neurológiai kutatások szerint ugyanazt az agyterületet dolgoztatja ezeknek a érzelem felismerő játékoknak a használata, mint ami a számolásnál, számtani műveletek végzésénél is aktivizálódik. Nyelvi készségfejlesztő játék is egyben. Jó szívvel ajánljuk mindazoknak, akik ügyesek mindebben és azoknak is, akik ügyesedni akarnak!

Tartalma:

24 db kihíváskártya
1 db mágneses játéktábla
29 db mágneses figura
6 db jutalomjegy
1 db használati útmutató
A csomagolás méretei: 21,5 x 21,5 x 3 cm

Ajánlott életkor: 4 - 8 éves korig
Raktáron
Részletek
Djeco fejlesztőjáték – Emotico - Érzelmek Cikkszám: DJ08196
Egy különleges nyelvi fejlesztőjáték, mely segít jobban felismerni és
kifejezni az érzéseket, érzelmeket.
Ajánlott életkor: 4-8 éves korig | Játékosok száma: 1 gyermek/1 felnőtt
Tartalma: ↓1 játéktábla, 29 ↓„arcrészlet”, 6 színes korong↓, 24 szituációs kártya↓
A játék célja: Elnyerni a 6 színes korongot.
Előkészületek: A játéktáblát és a lefordított arcrészeket a gyermek elé helyezzük.
• A 6 színes korongot kirakjuk egymás mellé.
• A kártyákat képpel lefelé pakliba rendezzük.
• A tábla alján látható 6 különböző arc, mindegyik más színnel jelölve. A gyermekkel
átbeszéljük az arcokon látható érzéseket, érzelmeket:
• A gyermekkel azt is megfigyeljük, átbeszéljük, hogy az egyes arcokon mennyire
különbözőek a részletek: szemek, szemöldökök, száj…stb.
A játék menete:
• A gyermek megfordítja az első szituációskártyát és arra kérjük, hogy mondja el, mit lát
a képen.
• Megkérdezzük a gyermeket, vajon mit érezhet(nek) a szereplő(k) a képen? (Ha
lehetséges, magyarázza is meg válaszát.)
• Végül a gyermek kiválasztja a megfelelő arcot a tábláról.
• Megnevezi a kiválasztott arc háttérszínét, majd felveszi az ezzel megegyező színű
arcrészeket.
A haragnál pl. a gyermek elveszi az összes piros darabkát az asztalról.
Megfordítja az elvett darabokat és kirakja a megfelelő arckifejezést a táblára.
• Ha az elkészült arc megegyezik a táblán kiválasztott arccal, a gyermek elnyeri az adott
színű korongot.
• Ezután jöhet a következő kártya! Amennyiben a játékos olyan kártyát húz, melynek
színe megegyezik egy már korábban elnyert korong színével, félreteszi és addig húz,
míg nem talál egy megfelelőt.
A játék véget ér, ha a gyermek mind a 6 színű korongot elnyerte.
Design: Thierry Manes
Düh: mérges,
dühös,
ingerült,
haragvó,
bosszús –
PIROS
Öröm:
elégedett,
boldog,
vidám –
RÓZSASZÍN
Csodálkozás:
csodálkozó,
ámuló,
meglepett –
SÁRGA
Bánat:
bánatos,
boldogtalan,
szomorú –
SZÜRKE
Félelem:
rémült,
riadt,
ijedt –
ZÖLD
Békesség:
békés,
nyugodt,
kiegyensúlyozott –
KÉK
Adatok
Cikkszám
DJ08196
Hasonló termékek