30.000 Ft vásárlás felett ingyenes kiszállítás!

Kérdésed van? Hívj minket  a Showroom nyitvatartási idejében! 06306505295

Intelligencia fejlesztése játékosan- Akros fejlesztő játék
Intelligencia fejlesztése játékosan- Akros fejlesztő játék
13 380 Ft

Intelligencia fejlesztése játékosan- Akros fejlesztő játék

Intelligencia fejlesztése játékosan- Akros fejlesztő játék
Intelligencia fejlesztése játékosan- Akros fejlesztő játék

Intelligencia fejlesztése játékosan! A 64 nyolcszögletű kártya különböző kihívásokat tartalmaz a következő 8 intelligencia mindegyikéhez: verbális-nyelvi intelligencia, logikai-matematikai intelligencia, vizuális-térbeli intelligencia, zenei intelligencia, testi kinesztetikus intelligencia, interperszonális intelligencia, interperszonális intelligencia, természeti intelligencia.

Gyártói raktáron
13 380 Ft
Részletek

Didaktikus célok:

  • Felfedezni, hogy nem egyetlen intelligencia létezik.
  • Megismerni az összetett intelligencia elmélet 8 intelligenciáját (Howard Gardner).
  • Felkelteni a különböző intelligenciák iránti érdeklődést.
  • Azonosítani az intelligenciákat, amelyek dominálnak az egyes emberekben és az önismeret fejlesztése.
  • Az együttműködés, a segítőkészség és a csapatmunka ösztönzése.
  • Az interdiszciplináris csapatok előnyeinek megismerése.
  • A kreativitás és a képzelőerő fejlesztése.

A teljes játékszabály letölthető itt.

Verbális-nyelvi intelligencia

Tartalma: Képes hatékonyan kifejezni és megértetni az ötleteit a nyelv segítségével. Képes a szavakat szóban és írásban egyaránt használni.

  • 1. kihívástípus (1-4. kártya): Ki kell találni egy eredeti történetet a kártyán megjelenő képek segítségével.
  • 2. kihívástípus (5-8. kártya): Meg kell figyelni a képeket és jelezni, hogy melyik tér el a többitől. Meg kell indokolni a választ. (Pl. sárgarépa, mert a föld alatt terem.)

Logikai-matematikai intelligencia:

Tartalma: Képes gyors szellemi számítások végzésére, matematikai problémák megoldására, tudományos módszerek használatára, induktív és deduktív érvelésre, valamint numerikus vagy logikai minták meghatározására.

  • 1. kihívástípus (9-12. kártya): Ki kell jönnie a kártya alján lévő számnak vagy mennyiségnek a kártya felső részén szereplő számokból vagy mennyiségekből. A megfelelő műveleteket kell használni.
  • 2. kihívástípus (13-16. kártya): Ki kell választania egy lehetőséget a sorozat folytatásához és elmagyarázni a választ.

Vizuális-térbeli intelligencia

Tartalma: Képes a térbeli problémák megoldására, az egyforma képek különböző perspektíváinak felismerésére és képes fejben forgatni az objektumokat. Képes az ötletek vizualizálására, és meg tudja azokat tervezni vagy rajzolni három dimenzióban.

  • 1. kihívástípus (17-20. kártya): Melyik forma illeszkedik a lyukba? Meg kell indokolnia a választ. (Például C. ábra, balra fordítva)
  • 2. kihívástípus (21-14. kártya): Induljon ki a nyílból és derítse ki, melyik betűhöz vezeti el a labirintus. (Például B-hez vezeti el).

Zenei intelligencia

Tartalma: Képes a zene, az éneklés, a hangszerek megértésére, megkülönböztetésére és kifejezésre a segítségükkel, könnyedén képes zenei darabok olvasására és komponálására.

  • 1. kihívástípus (25-28. kártya): Reprodukálja a bemutatott ritmust. Mindegyik pontnál a tenyerével és mindegyik oszlopnál két ujjával kell az asztalon ütnie ritmust.
  • 2. kihívástípus (29-32. kártya): Elénekel egy dalt, ami a képhez kapcsolódik (Pl. Boldog születésnapot)

Testi-kinesztetikus intelligencia

Tartalma: Képes a testét precíz mozgások és tevékenységek végzésére használni a kitűzött cél elérése érdekében. Használja a testi képességeket, mint az erőt, a sebességet, a hajlékonyságot, a koordinációt és az egyensúlyt.

  • 1. kihívástípus (33-36. kártya): Elvégzi a kártyán szereplő mozdulatokat, és megismétli a jelzés szerint (Pl. ?x3? = háromszor kell megismételni).
  • 2. kihívástípus (37-40. kártya): Felveszi a karakter pozícióját és megpróbál 5 másodpercig ebben a helyzetben maradni.

Intraperszonális intelligencia

Tartalma: Képes megismerni mindazokat az aspektusokat, amelyek önmagunkhoz és a gondolkodásmódunkhoz, az érzéseinkhez és a cselekedeteinkhez tartoznak. Ez az önismeret, amit magunkról tudunk.

  • Kihívás (41-48. kártya): A két kép közül melyikkel tud jobban azonosulni? Próbálja meg elmagyarázni, hogy mi tetszik, vagy mit szeret a választott lehetőségben. Kezdheti például azzal, hogy ?jobban azonosulok...? vagy ?jobban tetszik...?. Például jobban azonosulok a kutyához, mert szeretem, ha körülvesznek az emberek, mindig szeretek játszani és szófogadó vagyok.

Interperszonális intelligencia

Tartalma: Képes optimális módon interakciót folytatni másokkal, figyelembe véve, hogyan érzik magukat, képes vezetni egy csapatot és odafigyelni az igényekre.

  • Kihívás (49-56. kártya): Több játékos segítségével (2-8) bemutatja a kártyán megjelenő betűt, számot vagy jelet. Képesnek kell lennie arra, hogy koordinálja az összes játékost a cél érdekében

Természeti intelligencia

Tartalma: Képes arra, hogy érzékelje, megkülönböztesse és kategorizálja a különböző élőlények, természeti jelenségek vagy különböző környezetek vagy élőhelyek közötti kapcsolatokat. Ismeretet szerez a természetről és a környezetről.

  • Kihívás (57-64. kártya): Felismeri, milyen közös elemei vannak a kártyákon látható képeknek (pl. hideg éghajlaton élő állatok)
Adatok
Gyártói cikkszám
20005
Márka
Cikkszám
13714
Tömeg
50 g/db
Hasonló termékek